dianahliljekvist

Direktlänk till inlägg 19 september 2011

kvällen och jag borde sova..

Av Dianah - 19 september 2011 23:54

ja, då var de kväll igen.. :p dagarna rullar på som bara den och man hinner knappt med tycker jag.  


i stan var jag inne på 3butiken och han visade mig hur jag skulle göra för att göra en alldeles egen skadeanmälan och skicka in för att sedan få den bekräftad. för att sedan lämna in bevis då att dom kommer laga telefonen :) självrisken ligger på 499kr men de är ju bättre än 2738kr som de hade kostat utan försäkring..  min vanliga TUR I ORTUREN... :p jag har iaf fått min bekräftelse från anovo, företaget som ska laga den, så jag ska skriva ut den imon och lämna in telefonen ihop med de så får vi se hur länge jag är utan iphone denna gången. 


idag har jag också jobbat mellan 13-18 :) duktiga Dianah ! :D sen när jag kom hem så snackade jag lite bilsnack med mamma och conny, är på gång och köpa bil nu, min alldeles egna förstabil ! sen satt mamma och fixade med sina naglar, och jag har med velat fixa mina sådär långa och fina.. så jag satte mg också, mittemot vid köksbordet och fixade mina egna naglar. fast utan tippar och så, bara gelé som ett nagellack som förstärkning av mina egna, för jag har ju sparat ihop till egna långa så jag behöver inga fejk ;) nej, eftersom att de var första gången med ville jag inte ge mig på någonting sånt, som jag kanske inte skulle reda ut. så de fick bli, ljusrosa med silverglitter i, och på tummen och lillfingern en liten nageldekor i form av stjärnor :) 


bild på mina naglar. 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Dianah - 24 april 2012 23:15

just precis, har hamnat efter lite här med bloggandet. men jag får ta en dag i taget. kan börja berätta resten av helgen kanske? :)   i lördags när jag vaknade visste jag inte alls vad jag skulle göra eller vad som skulle hända. som tur väl var s...

Av Dianah - 21 april 2012 02:48

Nu är jag och bror hemma efter att ha hängt i lyckeby med Jonas och några till ikväll :) blev trots att en ganska lyckad kväll med lite skratt iaf. Kände att jag behövde komma ut lite istället för att sitta hemma denna fredagskväll. Igår kväll ef...

Av Dianah - 19 april 2012 21:18


.... ja, vafan säger man.    jag fattar verkligen ingenting, det varade kanske inte så länge men jag kom verkligen närmare dig än vad jag har kommit någon annan människa på så kort tid. vet inte vad jag ska tro, tänka, eller tycka.. innan var vi ...

Av Dianah - 19 april 2012 21:12

hmm, idag har jag haft praktik i emmaboda. var väl som vanligt bara lite lite folk. men de kommer väl igen imon antar jag. nu ikväll har jag bara varit hemma. körde bort till Halil en sväng innan och snackade lite. trevligt!    nu ikväll har jag ...

Av Dianah - 18 april 2012 07:26

Onsdag idag vilket betyder att jag har min sista skoldag denna veckan :) imon, på fredag och måndag är det praktik som gäller för min del. :) Igår var jag i skolan och allt var helg okej, efter skolan satt jag och snackade med Jossan och tesse i de...

Presentation

Välkomen!
Jag tänkte att detta skulle bli en blogg om mig och min vardag, och mer har den som ett ställe att "skriva av sig på"

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards